|
🏦 1. Akceptacja oferty przez Santander Consumer Multirent Polska Sp. z o.o.
Po zakończeniu aukcji przekazaliśmy do Santander Consumer Multirent Polska Sp. z o.o. wynik oraz cenę końcową celem uzyskania akceptacji sprzedaży.
⏳ Uwaga: Proces ten może potrwać 2–3 dni robocze.
📄 2. Wystawienie proformy
Po uzyskaniu zgody, szczegóły dotyczące płatności znajdziesz w Panelu Klienta, w zakładce Wygrane Aukcje. Znajdziesz tam:
- kwotę zakupu pojazdu,
- prowizję za przeprowadzenie aukcji.
Na przypisany do konta adres e-mail zostanie wysłane automatyczne powiadomienie (alert) informujące o udostępnieniu dokumentów.
💳 3. Zakup ze środków własnych
Jeśli decydujesz się na płatność gotówkową:
- dokonaj przelewu na numer rachunku wskazany w Poleceniu Zapłaty.
🧾 4. Faktura końcowa
Po zaksięgowaniu środków (zwykle w ciągu 7 dni roboczych), w Panelu Klienta zostaną załączone następujące dokumenty:
- faktura sprzedaży wystawiona bezpośrednio przez Santander Consumer Multirent Polska Sp. z o.o.,
- faktura za przeprowadzenie aukcji od Auto Przetarg.
Na przypisany do konta adres e-mail zostanie wysłane automatyczne powiadomienie (alert) informujące o udostępnieniu dokumentów.
🚗 5. Odbiór pojazdu
Po zaksięgowaniu środków i wystawieniu faktury sprzedaży przez Santander Consumer Multirent Polska Sp. z o.o.
📌 Auto Przetarg zwróci się do Państwa z prośbą o wskazanie osoby upoważnionej do odbioru pojazdu. Prosimy o wypełnienie i odesłanie formularza upoważnienia na adres: [email protected]
Faktury oraz polisa OC będą również dostępne w Portalu Klienta.
🚚 6. Organizacja transportu
Chcesz, abyśmy pomogli w transporcie?
☎️ +48 791 111 133
📁 7. Dokumenty przy odbiorze
Wraz z pojazdem otrzymasz:
- komplet dokumentów sprzedaży,
- polisę OC.
Auto Przetarg © 2025. Wszelkie prawa zastrzeżone. |